Pipedrive-Konsultointi

Zimplen palveluilla varmistat tehokkaan käyttöönoton

Konsultointipalvelut CRM-järjestelmän käytön tueksi

Me zimpleläiset autamme Pipedriven kanssa, oli kyse sitten käyttöönotosta, koulutuksesta, kehityksestä, käytönaikaisesta tuesta tai mistä tahansa Pipedrive-järjestelmään liittyvästä asiasta. Hyvin hoidettu käyttöönotto varmistaa sen, että saat järjestelmän investoinnista kaiken irti. Asiantuntijoidemme avulla voit varmistaa, että uusi Pipedrive-järjestelmä otetaan käyttöön tehokkaasti koko organisaatiossa sekä sen, että kaikki kriittiset ominaisuudet ovat heti yrityksenne käytössä.

 

Valmiit käyttöönottopaketit tai juuri sinun tiimillesi räätälöity kokonaisuus

Olemme rakentaneet uusille Pipedrive-asiakkaillemme viisi helppoa pakettia järjestelmän käyttöönottoon. Paketit sisältävät tärkeimmät toimenpiteet, koulutukset sekä käyttäjien lukumäärää vastaavan vaihtoehdon Pipedrive-lisensseistä. Mikäli koet, että nämä paketit eivät ole sinua varten tai myyntiryhmäsi koko on suurempi kuin 30 käyttäjää, ota yhteyttä, niin räätälöidään juuri teille sopiva Zimple-paketti.

Zimple -Käyttöönottopaketit

Olemme rakentaneet uusille asiakkaillemme helpot paketit Pipedriven käyttöönottoon. Paketit sisältävät yrityksesi tarpeisiin soveltuvan käyttöönoton, koulutukset ja käyttäjien lukumäärää vastaavan vaihtoehdon Pipedrive-lisensseistä. Tarkista myös Zimple Enterprise-lisenssit, jotka sisältävät aina Zimple Large käyttöönottopaketin. Lisenssit löydät käyttöönottopakettien alapuolelta.

Small

1-5 käyttäjää
2250
00
kertalasku
  • 1-5 hengen organisaation Pipedrive käyttöönotto
  • Myyntiputket ja automaatiot
  • Vanhan CRM-data tuonti Pipedriveen
  • Käyttökoulutukset
  • 1kk seuranta- ja kehityspalaverit

medium

6-10 käyttäjää
4390
00
kertalasku
  • 6-10 käyttäjän organisaation Pipedrive käyttöönotto
  • Myyntiputket ja automaatiot
  • Vanhan CRM-datan tuonti Pipedriveen
  • Käyttökoulutukset
  • 3kk seuranta- ja kehityspalaverit

Large

11-20 käyttäjää
5890
00
kertalasku
  • 11-20 käyttäjän organisaation Pipedriven käyttöönotto
  • Myyntiputket ja automaatiot
  • Vanhan CRM-datan tuonti Pipedriveen
  • Käyttökoulutukset
  • 6kk seuranta- ja kehityspalaverit

Zimple ENTERPRISE -lisenssit

Zimple Enterprise -lisenssit sisältävät Zimple käyttöönottopalvelut, Pipedrive-lisenssin (Advanced tai Professional) sekä Zimple integraatiopalvelut. Enterprise-lisenssit sisältävät myös seuranta- ja kehityspalaverit aina 12 kuukaudeksi, eli koko sopimuskaudelle. Jolloin mahdolliset kehitystyöt ja muutostarpeet sisältyvät lisenssin hintaan. Enterprise-lisenssi on loistava vaihtoehto organisaatioille, joiden liiketoiminta kehittyy jatkuvasti ja CRM-järjestelmän tulee pysyä muun organisaation mukana.

Enterprise medium

yli 10 käyttäjälle
alk. 89
00
/käyttäjä/kk vuosisopimuksella
  • Zimple LARGE-käyttöönottopalvelut
  • Pipedrive Advanced tai Professional-lisenssi
  • Zimple integrations palvelut ja lisenssi
  • 12kk seuranta ja tukipalvelut

Enterprise Large

yli 20 käyttäjälle
alk. 69
00
/käyttäjä/kk vuosisopimuksella
  • Zimple LARGE-käyttöönottopalvelut
  • Pipedrive Advanced tai Professional-lisenssi
  • Zimple integrations palvelut ja lisenssi
  • 12kk seuranta ja tukipalvelut

Zimple INTEGRATIONS - lisäpalvelu

Zimple integrations palveluiden avulla Pipedrive saadaan keskustelemaan muiden järjestelmien kanssa sujuvasti ja tehokkaasti. Olemme toteuttaneet integraatioita mm. M-filesin, Visma Signin, Jiran, Mondayn, Google tuotteiden sekä Office 365 -palveluiden välillä. 

Mikäli järjestelmästä löytyy rajapintakuvaukset, niin voimme tehdä teille tarjouksen nopeasti mahdollisesta integraatiosta. 

Zimple Integrations -palvelu vaatii myös Zimple Integrations -lisenssin, joka sisältää useimmissa integraatioissa tarvittavat sovellukset. Saat Zimple integrations -lisenssin käyttöösi alkaen 59,00€/kk.

Zimple toimitusprojekti

Pipedriven käyttöönotto Zimplen kanssa on nopeaa ja helppoa. Varsinainen käyttöönottovaihe kestää tyypillisesti vain noin kahdesta neljään viikkoa, jonka aikana Pipedrive-järjestelmä räätälöidään vastaamaan kunkin asiakasyrityksen toiveita ja tarpeita. Tämän jälkeen myyntitiimi saa uuden järjestelmän käyttöönsä.

Muutaman ensimmäisen kuukauden aikana voidaan tehdä hienosäätöä, kun järjestelmän käyttö on saatu osaksi myyjien ja myyntijohtajien päivittäistä arkea. Ensimmäisten kuukausien aikana syntyykin yleensä uusia ideoita ja toiveita järjestelmän käyttöön liittyen, ja niitä voidaan jatkojalostaa yhdessä eteenpäin asiantuntijoidemme avulla.

Vastaamme prosessin aikana kaikista tarvittavista toimenpiteistä varsinaisesta käyttöönotosta dokumentointiin ja sekä voimme suunnitella yhteistyössä myyntiprosessiin liittyviä uudistuksia. Asiantuntijamme huolehtivat, että uuden järjestelmän ja/tai uusien toimintatapojen omaksuminen on miellyttävää ja ennen kaikkea sujuvaa. Myös myyntijohdon tulee varata riittävästi aikaa projektiin, jotta voidaan varmistaa, että CRM vastaa parhaalla mahdollisella tavalla heidän tarpeitaan.